نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
باشگاههای بسکتبال «بنئی اوفک دیست هرزلیا»، «ایرونی نس زیونا» و «هاپوئل گالیل الیون»رژیم صهیونیستیبا انتشار بیانیه مشترک اعلام کردند که از حضور در این دوره از مسابقات قهرمانی مردان اروپا FIBA انصراف دادهاند.
در این بیانیه تصریح شد که این تصمیم بهدلیل حصول نتیجه منفی از مذاکرات مالی و حرفهای با فدراسیون بینالمللی بسکتبال «فیبا» اتخاذ شده است.