اظهار نظر جنجالی دوباره خیابانی در مورد تیم ملی

جواد خیابانی بار دیگر اظهارات تندی در مورد تیم ملی در تلویزیون بیان کرد.
به نقل از خبرآنلاین نوشت: جواد خیابانی در برنامه سلام صبح بخیر بار دیگر به انتقاد از تیم ملی پرداخت و گفت: هرکدام از تیم‌های لیگ‌برتر به جای تیم ملی بودند، صعود می‌کردند. تیم هایی مثل گل گهر و ملوان نیز می توانستند در مقدماتی جام جهانی موفق شوند.