نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
این بدنساز حرفهای کشور در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
«بسم الله الرحمن الرحیم اعوذ بالله من الشیطان الرجیم روی صحبت به نا آگاهان هست که جز خیزش اخلاقی ذهنیتی منفی گرایی تهمت وجود زنی چیزی در فرهنگ زندگی خویش نیاموختند کسانی هستند که پشت لجنزار مجازی پنهان هستند والاغیر هویتی
من هادی چوپان از تمام مسئولان حکومت از و هر رسته دولتی خواهانم در ۳۸ سال گذشت عمر اگر یک ریال به هادی چوپان دادهاند و اگر قدمی برداشتهاند برای این عده نادان روشن کنند که بدانند هادی چوپان مثل پوشالیها حتی یک عکس با یک شخص دولتی در کارنامه زندگی نداشته و ندارد پوست پرده کثیف نداشته و در هیچ زمانی برای افتخار آفرینی انفرادی برای ایران هیچ درخواستی نداشته و هرگز در هیچ اداره و ارگانی پیشانی مسئولی را نبوسیده و درخواست پست و مقام نداشته و نخواهد داشت من هادی چوپان نه حکومتیم نه دست بوس کسی من ایرانیم
تعصب ملی تعصب به پرچم تعصب به مذهب تعصب به کشور وطن و ملت و مردم تاریخ در خون من بوده و نادانها بدانند هادی چوپان با بی حرمتی و بی احترامی بی وطنها و نا آگاهان لکه دار نخواهد شد، من فرزند ایرانم تکه خاک ایرانم نواده کوروشم و فرزند نادر شاه افشار وطن پرست و و میهن دوست شیعه امیر المونین علی ع هستم آزاده به شهیدان کشورم به کشورم به مذهب و تاریخم احترام میگذارم و از کشورم دفاع میکنم تا خاری باشد در چشم هر کسی که نتواند تحمل کند با بی احترامی و بر باد دادن فرهنگ و دین خود نتوانید من را از کشورم دور کنید من اینجا ریشه در خاک دارم.
برای من کافیست ایرانی باشم ایرانی هستم، من هیچ نیازی به حکومتی بودن نداشتم ندارم و نخواهم داشت، زیرا خودم عقل انتخاب درست دارم بیگانه نخواهم شد.
ایران مادر من است واین پرچم مقدسات من؛ هیچ ربطی به حکومت ندارد و نخواهد داشت. شعور داشته باشید.»