هشدار سفارت آمریکا در قدس به کارمندانش: از شهرهای بزرگ خارج نشوید

سفارت آمریکا در اسرائیل اعلام کرد که به دلیل مسائل امنیتی، رفت و آمد کارکنان خود و خانواده‌های آنها در قدس محدود کرده است.

سفارت آمریکا در قدس با انتشار بیانیه‌ای به کارکنان خود در قدس هشدار داد: به دلایل احتیاط امنیتی، کارمندان سفارت آمریکا و اعضای خانواده آنها از سفر به خارج از شهرهای تل‌آویو، قدس و بئرشبع تا اطلاع ثانوی خوادداری کنند.

در این بیانیه تاکید شد: به منظور تدابیر امنیتی بنا به حوادث امنیتی اخیر، سفارت آمریکا ممکن است بدون اطلاع قبلی، تردد کارمندان خود را محدود یا منع کند.

گفتنی است، در پی حمله روز اول آوریل (13 فروردین 1403) اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق پایتخت سوریه، 7 عضو سپاه پاسداران از جمله دو فرمانده ارشد آن کشته شدند. مقامات بلندپایه ایرانی طی روزهای گذشته اسرائیل را به انجام حملات تلافی جویانه تهدید کرده‌اند