نامه پزشکیان به مخبر +عکس

 عزل و نصب و قرارداد جدید ممنوع!

جناب آقای دکتر مخبر

معاون اول محترم رئیس‌جمهور و سرپرست مدیریت ریاست‌جمهوری

باسلام و آرزوی توفیق؛ شایسته است دستور و مراقبت فرمائید که تا استقرار دولت چهاردهم موارد ذیل عنایت شود:

۱. در هیچ یک از وزارتخانه ها و معاونت های ریاست‌جمهوری از جمله در شرکتهای تابعه یا وابسته به دستگاه های یادشده، جز انجام امور متعارف و پرداخت های جاری ، از عقد و یا عملیاتی کردن قراردادهای جدید و یا ایجاد هرگونه تعهد به هرشکل (از جمله صدور احکام اداری و تعهدآور) و همچنین عزل و نصب افراد و هر نوع استخدام یا به کارگیری نیروی جدید به هرشکل خودداری شود. در موارد اجتناب ناپذیر، انجام این امور با کسب مجوز کتبی از جنابعالی بلامانع خواهد بود.

۲.مصوبات هیأت وزیران سیزدهم که دارای بار و آثار مالی بوده و تا کنون ابلاغ نشده، پس از هماهنگی با اینجانب ابلاغ شود.