نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
معینالدین سعیدی نماینده پیشین چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: از طرح موضوع انتقال پایتخت به مکران فقط و فقط هزینه خدمات و هزینه زندگی برای مردم مقداری بالاتر رفته است و هیچ توفیری به حال مردم ما نداشته است.
سعیدی در گفتگو با خبرآنلاین گفت: معتقدم دوستان دولت قبل از بیان موضوعات در تریبونهای رسمی باید یک مقداری کار کارشناسی داشته باشند.
وی در ادامه افزود: الان ما پایینترین شاخصهای توسعهای را در اینجا داریم؛ چه به لحاظ دسترسی به آب شرب، سرانههای آموزشی و ورزشی پایین هستیم، وضعیت در اینجا در حوزه سلامت تبدیل به فاجعه شده است، در چنین شرایطی طرح چنین موضوعاتی بدون کارشناسی لازم تنها نتیجهاش این میشود که هزینههای زندگی برای مردم بالا میرود.
وی خاطرنشان کرد: همین الان بعد از صحبتهای اخیر درباره انتقال پایتخت به مکران زمین و اجاره مسکن در اینجا گران شده است، بدون اینکه هیچ تغییری در زندگی مردم صورت گیرد. با این شرایط صحبت کردن درباره انتقال پایخت چه سودی دارد؟ مردم با خودشان میگویند هر زمان دولت بنای جدی برای توسعه نداشته باشد با مطرح کردن عناوین پرطمطراق میخواهد اذهان عمومی را به نوعی منحرف کند، این مساله مصداق واقعی ضرب المثل «آفتابه لگن هفت دست، شام و نهار هیچی» است.