انتشار تصاویر ناهنجار در حاشیه جشنواره !

اگرچه ظهور صحنه هایی زننده زد و خورد چند نفر ، زیبنده اماکن و فضاهای فرهنگی نیست اما ممکن است در بسیاری از کنسرت ها، جشنواره ها، فستیوالهای فیلم و نمایش های فرهنگی و هنری اتفاق بیفتد.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است که درگیری  در حاشیه جشنواره  موسیقی در چابهار را به تصویر می کشد و این کلیپ در فضای مجازی دست به دست می شود.

در این ویدئو مشاهده می شود در حالی که تعدادی جوان درپایان و فضای بیرونی محل برگزاری مراسم با مشت و لگد به جان یکدیگر افتاده اند، صندلی ها را به سمت یکدیگر پرت می کنند که بلافاصله با دخالت عوامل اجرایی مراسم وانتظامات، تنش را کنترل می شود.

اگرچه ظهور صحنه هایی زننده زد و خورد چند نفر ، زیبنده اماکن و فضاهای فرهنگی نیست اما ممکن است در بسیاری از کنسرت ها، جشنواره ها، فستیوالهای فیلم و نمایش های فرهنگی و هنری اتفاق بیفتد.

اگر بخواهیم از اهداف منتشرکنندگان این ویدئو و نگاه ضعیف و تنگ نظرانه عده ای نسبت به نیاز های فرهنگی، هنری جوانان منطقه بپرهیزیم که مدام در لباس منتقد برای رشد و تعالی فرهنگی و آموزشی جامعه موانع نو می آفرینند. در مقابل چند پرسش مهم قرار دارند.

آیا درشرایط سخت اقتصادی که نیازمند به همدلی و پکپارچگی هستیم انتشار و دست به دست کردن یک ناهنجاری از سوی فرزندانمان، ما را به کدام هدف نزدیک می کند ؟

آیا شما به اصطلاح دلسوزان؛  از فقر، ضعف آموزش، مشکلات بهداشت و درمان و صدها مشکل دیگر تولید محتوی کردید؟ و راه حلی برای درمان کدام درد اجتماعی ارائه کردید؟ که امروز با افتخار از  کوچکترین اشتباه فرزندان این سرزمین نمی گذرید و در رسوا کردن آنان دریغ نمی کنید.