شهردار چابهار درنشست صمیمی با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار

به مناسبت روز خبرنگار، درویش بلوچ‌نیا شهردار چابهار در نشستی صمیمی با اصحاب رسانه، ضمن قدردانی از تلاش‌های آنان در انعکاس اخبار و واقعیت‌های شهری، بر گسترش همکاری و تعامل بیشتر با خبرنگاران برای پیشرفت و توسعه شهر تأکید کرد.

چابهار-سبیل نیوز؛ به مناسبت روز خبرنگار، نشست دوستانه‌ای با حضور مسئولان شهرداری و خبرنگاران در محل ساختمان شهرداری برگزار شد.

 

در این برنامه، محورهایی همچون نقش رسانه در آگاهی‌بخشی عمومی، اطلاع‌رسانی شفاف، پیگیری مطالبات مردمی و معرفی ظرفیت‌های شهری مورد بحث قرار گرفت.
حاضران در این نشست به بررسی موضوعاتی از جمله زیباسازی شهری، بهبود زیرساخت‌ها، مدیریت پسماند و توسعه گردشگری پرداختند و پیشنهادهایی برای ارتقای سطح خدمات شهری ارائه کردند.

این برنامه با هدف ایجاد تعامل بیشتر میان مدیریت شهری و رسانه‌ها برگزار شد و طرفین بر استمرار چنین نشست‌هایی در طول سال تأکید کردند.