نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی زابل از اسفند تاکنون بیش از ۲۵۰ تست مثبت کرونا در شمال استان سیستان و بلوچستان، ثبت شده است.
هادی میرزایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل اظهار کرد: از ابتدای پیک هشتم کرونا در شمال استان طبق آمارها تعداد ۲۵۶ نفر تستشان مثبت اعلام شده است.
وی بیان کرد: در این مدت ۹ نفر فوتی مثبت اعلام شده که از این تعداد ۲ نفر کودک بوده اند و ضروری است تا والدین با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مراقب سلامت خود و کودکان باشند.
وی اضافه کرد: توصیه می شود تا افرادی که ۶ ماه از تزریق آخرین دوز واکسنشان میگذرد حتما دوز یادآور را تزریق کنند.