نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد چابهار از طراحی و برگزاری برنامه های متنوعی در قالب رویدادهای آموزشی، آغاز فرایندهای استانداردسازی، مسابقات چندگانه و ارائه خدمات رفاهی به گردشگران، به مناسبت هفته گردشگری در این منطقه آزاد خبر داد.
محمدسعید موسایی باغستانی با اعلام این خبر گفت: برای هرچه پربارتر شدن هفته گردشگری و باهدف ارتقا دانش بومی در این حوزه، دورههای آموزشی متنوعی شامل؛ آشنایی با زیست بوم خلیج گواتر، آشنایی با گاندو و تصویربرداری با پهپاد برای فعالان این عرصه طراحی شده است.