نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
چابهار- فرماندار چابهار گفت: دود دیده شده در آسمان چابهار ناشی از رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۸ سپاه پاسداران است و جای نگرانی وجود ندارد.