نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
وزیر آموزش و پرورش گفت: یک میلیون و ۴۰۰ هزار فرد بیسواد در کشور شناسایی شدهاند که برای باسوادکردن آنها باید از فناوریهای نوین ارتباطی و اطلاعاتی بهرهبرد.