نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
ادو اولفکات، خبرنگار آلمانی روزنامه مشهور "فرانکفورتر آلگماینه" که در دوران جنگ تحمیلی خبرنگار اعزامی این روزنامه به مناطق جنگی عراق بود میگوید که مقامات آلمانی بسیار خرسند بودند که این گازها را برای استفاده علیه ایران به صدام دادهاند حالا پس از گذشت ۳۴ سال و کارنامه طویل نقض حقوق بشری این کشور در دیوان اروپایی حقوق بشر، مسئولان آن از نگرانی برای دختران ایران صحبت میکنند.