نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
در راستای ابلاغ سند نظام ملی بهرهوری توسط معاون اول رئیسجمهور، تفاهمنامه همکاری میان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و سازمان ملی بهرهوری ایران با هدف طراحی و پیادهسازی برنامه ارتقاء بهرهوری در مناطق آزاد کشور به امضا رسید.