نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
چابهار- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار گفت: سیستم سرمایش و چیلرهای بیمارستان چابهار بیشاز هشت سال قبل از مدار خارج و تا کنون از کولرگازی و اسپیلت استفاده میشد که هماینک با همکاری منطقه آزاد سیستم سرمایشی این بیمارستان تا هفته آینده راهاندازی میشود.