نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
عضویت ایران در صندوق بین المللی پول در مدت اخیر با اما و اگرهای زیادی مواجه شده است. مخالفان عضویت در آن به نبود هیچ مزیت مالی برای ایران اشاره کرده، و موافقان به ضرورت حفظ کرسی مدیریتی ایران تاکید میکنند. با این حال کمیسیون اقتصادی مجلسه روزهای گذشته به باقی ماندن ایران در این صندوق و ضرورت پرداخت حق عضویت آن رای داده است.