نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
رئیس فدراسیون فوتبال از واگذاری یک تیم در لیگ دسته سه به سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: بخشی از جرائم میلیاردی تیمهای فوتبال لیگ برتر برای توسعه فوتبال این استان اختصاص مییابد.