نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
نظام درمانی ایران، سالانه 10 میلیارد دلار بابت بیماری دیابت هزینه میکند. طبق آخرین گزارش مقامات وزارت بهداشت، در ایران، دست کم 6 میلیون نفر مبتلا به دیابت، و چیزی حدود 9 میلیون نفر در مرحله "پیشدیابت" هستند. سالانه 500 هزارنفر هم به این آمار نگرانکننده اضافه میشود.