نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
سهشنبه صبح در اتاق مدیریت بحران قم نشسته بودم. ساعتی بعد، در تماسی با اورژانس اعلام شد:"من مدیر مدرسه حضرت خدیجه(س) هستم. در کارگاه بوی تندی پیچیده و بچهها همه ترسیدهاند."