نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
همزمان با آغاز نیمه شعبان و میلاد باسعادت حضرت ولیعصر(عج)، آیین باشکوهی با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، مدیران، کارکنان و اقشار مختلف مردم، در مسجد پیامبر اعظم(ص) این منطقه برگزار شد.