کل 3069 امروز 0
  • تاریخ : پنج شنبه - ۴ - تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Thursday - 25 - June - 2026
  • ساعت :

    نوشابه،رژیمی،آریتمی قلبی

    نتایج تحقیق دانشمندان: نوشابه‌های رژیمی احتمال ابتلا به بیماری قلبی را تا ۲۰ درصد بالا می‌برد
    21 اسفند 1402
    سبیل نیوز

    نتایج تحقیق دانشمندان: نوشابه‌های رژیمی احتمال ابتلا به بیماری قلبی را تا ۲۰ درصد بالا می‌برد

    یافته‌های محققان در دانشگاه پنسیلوانیای آمریکا نشان می‌دهد نوشیدن دو لیتر یا بیشتر در هفته از نوشیدنی‌های تولید شده با شیرین‌کننده‌های مصنوعی، معادل متوسط یک نوشابه رژیمی فست‌ فودی در روز، خطر آریتمی (ضربان غیرطبیعی و نامنظم قلب) را تا ۲۰ درصد افزایش می‌دهد.