نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
میان مدیران سابق سازمان منطقه آزاد چابهار، محمد سعید اربابی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهاربه عنوان اولین مدیرعامل ضمن انتشار توئیت های هدفمند، تصویری روشن از آیندهای پویا و توسعهمحور برای این منطقه ارائه داد.