نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
یک عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: کسانی که معترض هستند را به کمیسیون (حقیقتیاب) دعوت کنیم تا حضور فعال داشته باشند زیرا کمیسیون متشکل از ۴ سازمان و وزارتخانه به درد هیچکس نمیخورد و هیچ ارزش و کارکردی ندارد و یکجانبه نگری دارد در صورتی که باید ۲ جانبه باشد و ریشهها را دریابند و مشکلات جامعه را حل کنند.