نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
وزیر بهداشت در پیامی به اهمیت منابع انسانی در حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: منابع انسانی عامل توسعه پایدار و سرمایه اصلی حوزه سلامت است.