نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش پایگاه خبری سبیل نیوز ؛ طبق برنامهریزیهایی معاونت فرهنگی و اجتماعی ، گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار توسط اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار محفل انس با قرآن کریم برگزار گردید. محفل انس با قرآن کریم منطقه آزادچابهار درماه مبارگ رمضان با حضور قاریان وکارکنان سازمان منطقه آزاد چابهار و علاقمندان به فضای معنوی محافل قرآنی برگزار گردیدو پس برگزاری نمازجماعت مراسم افطار را بجا آوردند.
در این مراسم که مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی و نماینده دفتر ولی فقیه در امور اهل سنت چابهار و برخی از مسئولین شهرستانی حاضر بودند از استاد مهدی عادلی قاری ممتاز بینالمللی قدردانی شد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.