نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به نقل از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور؛ روز جمعه، ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ مصطفی فاطمی دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور، در جلسهای که با حضور نمایندگان دستگاهها و دبیران ستاد اجرایی خدمات سفر استانها به صورت ویدئو کنفرانس در سالن خلیجفارس معاونت گردشگری برگزار شد.
به افزایش حجم سفرها و خدماتدهی به مسافران در ایام تعطیلات نوروزی اشاره کرد و در ادامه گفت: از منطقه آزاد چابهار به همراه دو استان ایلام و چهارمحال و بختیاری تاکنون هیچگونه شکایتی مبنی بر کاستی خدمات نداشتهاند.
اما یک هفته بعد در مورخ 18فرودین ماه، معاون گردشگری اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان در مصاحبه ایی که با یکی از رسانه های استان داشت، اعلام کرد:
در این مدت تنها چهار مورد شکایت صورت گرفته که ۲ مورد آن مربوط به منطقه آزاد چابهار بوده و از حیث شکایات کاهش چشمگیری نسبت به سالهای قبل وجود داشته است.
مجموع گزارشات و مصاحبه ها نشان از اخذ نمره قبولی منطقه آزادچابهار در ارائه خدمات به مهمانان نوروزی را دارد.
بنا به گزارش دبیر ستاد مرکزی خدمات سفرکشور؛ منطقه آزاد چابهار در ایام تعطیلات نوروزی که از قوانین مستقل از سرزمین اصلی اداره می شود، هیچ گونه شکایتی مبنی برکاستی خدمات ثبت نگردید و از مناطق بدون شکایت مردمی و موفق در ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی بود.
براساس مصاحبه معاون گردشگری اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان سیستان و بلوچستان، منطقه آزاد چابهار در مجموع استان ها و مناطق بدون شکایت نمی باشد.
کدام نهاد متولی ارائه آمار و گزارش دقیق ازتعطیلات نوروزی به مردم است!؟
ضروریست مخاطبان از چگونگی و روند اطلاع رسانی از طریق نهاد متولی قرار گیرند.