نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش خبرگزاری فارس، در بحبوحه بحران سیاسی و تنشهای اجتماعی در رژیم موقت صهیونیستی و هشدارهای تحلیلگران و مقامات سابق این رژیم درباره احتمال فروپاشی بر اثر شکاف اجتماعی بهوجود آمده در بین صهیونیستها در پی طرح «بنیامین نتانیاهو» نخستوزیر این رژیم برای اعمال تغییرات دلخواه در سیستم قضائی تلآویو، رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر به سیبل حملات سایبری حامیان مقاومت و مخالفان اشغالگری تبدیل شده است.
رسانههای عبریزبان شامگاه چهارشنبه (ششم اردیبهشت – ۲۶ آوریل) گزارش دادند که گروه هکری موسوم به «شارپ بویز» بعد از مدتها دوباره فعال شده و به هک کردن وبگاههای رژیم صهیونیستی مشغول شده است. بر اساس گزارشها، این گروه اطلاعات یک موسسه آموزشی این رژیم را هک کرده و اطلاعات نزدیک به ۵۰۰ هزار صهیونیست از سال ۲۰۰۹ تا امروز را بهدست آوردهاند. این گروه بخشی از اطلاعات هکشده را منتشر کرده و بخشی را نیز برای فروش قرار داده است.
گروه شارپبویز در ادامه خبر داد که زیرساختهای آنلاین مؤسسه «عاتید» را هک کرده و اطلاعاتی حاوی اسناد شخصی از جمله مدارک شناسایی افراد مربوط به دوران خدمت در ارتش و نیروهای پلیس رژیم را بهدست آورده است. این گروه سپس فایلی با ۲۰۰ هزار پرونده را منتشر کرد که شامل نام، شماره شناسایی و آدرس دانشآموزان این مؤسسه آموزشی میشود.