نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
مشهد در ماه گذشته میزبان مناطق آزاد کشور و سرمایه گذاران فعال در حوزه های مختلف اقتصادی بود. سرمایه گذاران و بازرگانان دعوت شده در این نمایشگاه ضمن دیدار و گفت وگو با تولیدکنندگان ایرانی وارد مذاکره شدند.
شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد با آماده سازی 40 غرفه اقدام به برگزاری نمایشگاه جهت معرفی بستههای سرمایهگذاری و توانمندیهای صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نموده است.
زمینه فعالیت مشارکتکنندگان در این نمایشگاه آخرین راهکارهای صادرات، معرفی ظرفیتها، راهکارهای رفع موانع است که در کنار آن هم سمینار و کارگاه آموزشی با همکاری مناطق آزاد برگزار گردید.
معرفی ظرفیتهای داخلی و خارجی، رونمایی و آشنایی با شرکتهای صادراتی جدید در زمینههای مختلف و رونق تولید و توسعه صادرات از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
حضور سازمان منطقه آزاد چابهار با معرفی منطقه در بخش های مختلف اقتصادی ، فرهنگی و گردشگری و تزانزیت با ظرفیت های خاص آن را می توان حضوری پر رنگ از همیشه در نمایشگاه های گذشته یاد کرد.
در حاشیه نمایشگاه محمد هدائی معاون اقتصادی و سرمایهگذاری سازمان منطقه آزاد چابهار، در تشریح دستاوردهای دومین نمایشگاه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به خبرنگار سبیل نیوز گفت: دستاوردهای دومین نمایشگاه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مشهد مقدس دستاوردهای فراتر از انتظار سازمان از دومین نمایشگاه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بود .
هدایی در ادامه تصریح کرد : منطقه آزاد چابهار موفق شد با جذب ۳۲ هزار میلیارد تومان در دومین نمایشگاه معرفی بستههای سرمایهگذاری و توانمندیهای صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و ۶ تفاهم نامه داخلی منعقد نماید.
هدایی درپایان گفتگو عنوان کرد: سازمان توانسته است که بر اساس طرحهای توجیهی ارائه شده در قالب بستههای سرمایهگذاری، ۳۲ هزار میلیارد تومان را جذب نماید.