نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
وی ادامه داد: مگر همین تیم النصر نبود که بعدازظهر وارد ایران شد، حتی در تهران تمرین هم نکرد و فردایش نیز با پرسپولیس بازی کرد و شب به عربستان بازگشت. تیم و کادرفنی پرسپولیس باید به فکر پیاده کردن تاکتیک گروهی مقابل حریف باشند. با اینکه پرسپولیس در تهران از النصر شکست خورده، اما میتواند در عربستان، نتیجه دور رفت را جبران کند و با کسب بهترین عملکرد برای دیدار با الدحیل آماده شود. انشاءالله پرسپولیس در هر دو دیدار خودش نتیجه بگیرد و به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
*چون استعدادیابی سود و آوردهای برای باشگاهها ندارد، کنارش گذاشتهاند
کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس برای دیدارهایش تیم کاملی ندارد، تصریح کرد: مگر میشود پرسپولیس یک تیم کامل نداشته باشد تا به مصاف رقبا برود. هر تیمی باید بازیکنان روی نیمکتش قویتر از نفرات اصلی و داخل زمین باشد. در این صورت میتوان گفت تمام نفرات تیم در یک سطح قرار دارند. چون برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش میکنند و رقابت درون تیمی هم باعث پیشرفت همه بازیکنان تیم میشود.
پیشکسوت فوتبال در مورد جوانگرایی در تیم ملی ایران یادآور شد: در سالهای اخیر، مدیریت در رده پایه خیلی اسفبار بوده و خیلی وقت است که فکری به حال تیمهای نوجوانان، جوانان و امید نکردهایم و استعدادیابی دیگر وجود ندارد. حتی باشگاههای فوتبال هم به رده پایه اهمیتی نمیدهند و تیمهای محلی و دستههای پایینتر را از بین بردهاند. تمام هم و غم فوتبال ایران پرداختن به مسابقات لیگ برتر است، چون استعدادیابی سود و آوردهای برای باشگاهها ندارد، کنارش گذاشتهاند. اگر تیم امید ایران مقابل تیم سطح پایینی در قاره آسیا شکست بخورد زیاد عجیب و غریب نیست، چون برای تیم ملی کار نکردیم که الان منتظر نتیجه عالی باشیم.
*باید در تیم ملی به قلعهنویی هم فرصت کافی داده شود
ابراهیمی با اشاره به اینکه باید در تیم ملی به قلعهنویی هم فرصت کافی داده شود، خاطرنشان کرد: کیروش در ۸ سال فعالیتش در فوتبال ایران، برای تیم ملی چه کاری کرد؟ قلعهنویی از فوتبال ایران شناخت زیادی دارد، به خاطر همین دلیل باید تفکرات تاکتیکی خودش را در تیم ملی پیاده کند. قطعاً با این روند تیم ملی میتواند بعد از چند سال نتایج عالی به دست آورد.