اسرائیل: بیش از ۲۰۰ نقطه در غزه را هدف حمله قرار دادیم

ارتش اسرائیل اعلام کرد که پس از «وقفه بشردوستانه» به بیش از ۲۰۰ نقطه در نوار محاصره شده غزه حمله کرده است.

در بیانیه ارتش اسرائیل آمده است که از ساعت ۷ صبح امروز حملات زمینی، هوایی و دریایی علیه نوار غزه صورت گرفته است.

خاطرنشان شد که در این حملات علاوه بر شمال غزه، نقاطی در جنوب از جمله منطقه خان یونس و رفح نیز هدف قرار گرفته است.

در این بیانیه آمده است که بیش از ۲۰۰ نقطه در غزه پس از “وقفه انسانی” مورد حمله قرار گرفته است.

ادعا شده است که مکان‌های مورد حمله، اهدافی متعلق به گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس بوده است.