نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار با گروه جهادی منتظران ظهور از آذرماه ۱۴۰۲ در فاز اول به مدت ۵ روز به اقشار آسیب پذیر شهرستان کنارک ارائه خدمات نمودند.
سعید ریگی ؛ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار عنوان کرد: حضور داوطلبانه پزشکان و پرستاران در روزهای آتش و خون جنگ تحمیلی و شیوع ویروس کرونا نشان از اخلاص این قشر جامعه جهت خدمت رسانی به دورترین نقاط کشور و کم برخوردار دارد.
ادامه داد: پزشکان بسیجی ما با روحیه ولایت مداری به نقاط مختلف کشور رفته تا جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مناطق محروم، اهالی مناطق کم برخوردار را مورد معاینه و درمان قرار دهند.
در فاز دوم این طرح با مشارکت سازمان منطقه آزاد چابهار ، ارائه خدمات تیم مذکور به مدت هفت روز به روستاهای شهرستان چابهار ادامه خواهد داشت. بنا به اعلام مسئولین مربوطه : ۵۰۱۴ مورد خدمت درمانی و۱۵۳۴ نفر معاینه دهان و دندان و ۲۳۸ مورد رادیوگرافی تشخیصی در مناطق کم برخوردار روستایی ارائه گردید.