مقام آمریکایی از چهارمین دور حمله واشنگتن به یمن خبر داد

تهران- ایرنا- شبکه سی.بی.اس نیوز بامداد پنجشنبه به نقل از «یک مقام آمریکایی» گزارش داد که ایالات متحده دقایقی پیش برای چهارمین بار در یک هفته گذشته به یمن حمله کرد و چندین محل را هدف قرار داد.

به گزارش ایرنا، این مقام که نامش فاش نشده است، مدعی شد در این حملات چندین محل که برای انجام حمله آماده شده بودند، هدف قرار گرفتند.

خبرگزاری سبا گزارش داد که چند شهر و مناطق مختلف این کشور هدف حملات تجاوزکارانه آمریکا و انگلیس قرار گرفته است.

شبکه خبری «المسیره» یمن نیز بامداد پنجشنبه گزارش داد که حملات هوایی آمریکا و انگلیس به استان‌های «الحدیده»، «صعده»، «تعز»، «ذمار» و «البیضاء» همچنان ادامه دارد.