خبر خوش ؛ سپاهی معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان چابهار

به گزارش خبرگزاری ایرنا؛ معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان چابهار گفت: به همت دولت مردمی پس از سالها جیره بندی آب، در نهایت مردم شهرچابهار تا ابتدای سال آینده به طور شبانه‌روزی از آب بهداشتی و پایدار بهره‌مند می‌شوند.

روز پنجشنبه 19بهمن، جواد سپاهی در نشست خبری با اصحاب رسانه چابهار به بخشی از خدمات دولت پرداخت :

سپاهی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت؛ حتما مردم شهر چابهار پس از سالها انتظار تا ابتدای سال آینده به آب پایدار و ۲۴ ساعته دسترسی پیدا خواهند کرد چرا که خط انتقال آب لاتیدان، خط انتقال آب دریای عمان، خط انتقال آب پتروشیمی ایجاد خواهند کرد و مردم شهرچابهار سهم خواهند داشت و این مشکل کم آبی بطور کلی مرتفع خواهد شد.