نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
سرهنگ “فلاحی” فرمانده انتظامی زاهدان از تیراندازی دو راکب موتورسوار از عوامل تروریستی، به سمت پاسگاه انتظامی شورو زاهدان، خبر داد.
فرمانده انتظامی زاهدان با بیان اینکه این تیراندازی از فاصله بسیار دور انجام شد تصریح کرد: عوامل تروریستی، بلافاصله و پس از مواجهه با پاسخ قاطع متقابل، از محل متواری شدند که تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.
وی افزود: عوامل تروریست، جای امنی در استان نخواهند داشت و به سزای اعمال خود خواهند رسید.
شایان ذکر است گروهک تروریستی انصارالفرقان در بیانیهای اعلام کرد به سمت پاسگاه انتظامی شورو در شهرستان زاهدان تیراندازی کرده است.