آئین رونمایی از اولین رمان دوزبانه فارسی، بلوچی

رئیس اداره کتابخانه های عمومی چابهار در ادامه گفت : نگاه اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چابهار  به  همه اهالی قلم و هنر شهرستان  مثبت است .

آئین رونمایی از اولین رمان دوزبانه فارسی، بلوچی، خانه باغ ( باگ گس ) تالیف: مریم بهار با حضور اهالی فرهنگ و ادب شهرستان چایهار در سالن اجتماعات شهرداری چابهار .

زیبا مهدیزاده رئیس اداره کتابخانه های عمومی چابهار  در آغاز مراسم ضمن خیر مقدم به حاضران، برگزاری این نشست ها و برنامه ها را از اولویت های نهاد کتابخانه ها برشمردند و ضمن حمایت از اهالی ادب وقلم شهرستان بر ادامه این روند  تاکیدکردند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی چابهار در ادامه گفت : نگاه اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چابهار  به  همه اهالی قلم و هنر شهرستان  مثبت است .

محسن سنچولی پردل مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری هاتف جوان مکران ، گزارشی از نحوه حمایت و چاپ کتاب خانه باغ گفت: ما در واحد تولید کتاب موسسه از ابتدای کار تاکنون ضمن حمایت کامل از مولفین بومی چندین اثر را در حوزه بانوان ، کودک و نوجوان حمایت صد درصدی کرده ایم و از ایده تا چاپ و رونمایی در کنار مولفان گرامی بوده ایم و نسبت به تولید محتوای فاخر،  حساب شده وارد عمل شده ایم .

بهار ؛ مولف رمان فارسی – بلوچی  ضمن تشکر از مدعوین و هنرمندانی که در این مراسم ، در رابطه با ایده چاپ کتاب خانه باغ گفت : از آنجایی که خودم یک دختر و بانوی بلوچ هستم و در این محیط زندگی کرده ام دردها و مشکلات بانوان بلوچ را به خصوص در جامعه سنتی لمس کرده ام و در این کتاب واقعیت های موجود را نوشته ام .

مریم بهار در پایان ضمن تشکر از موسسه فرهنگی هنری هاتف جوان مکران از نویسندگان و اساتید دانشگاهی  قدرانی کردند.