اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی با شرکت در راهپیمایی روز قدس

جواد سپاهی:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار: حامیان این جنایات وحشیانه نیز ابایی از حمایت آشکار از این جنایات ندارند.

به گزارش ستاد اطلاع رسانی و رسانه های همگانی فرمانداری ویژه شهرستان چابهار  با بیان اینکه روز جهانی قدس در سال جاری با جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها مقارن شده است، افزود: امروز صهیونیست‌ها سرپنجه‌های خونین خود را به دنیا نشان داده و با کودک کشی، مادرکشی و انسان کشی تلاش می‌کنند، که وجود نحس خود را به دنیا اثبات کنند.

وی ادامه داد: حامیان این جنایات وحشیانه نیز ابایی از حمایت آشکار از این جنایات ندارند.

فرماندار چابهارگفت: اکنون زمان سقوط و از بین رفتن این رژیم غاصب فرا رسیده است و به زودی شاهد آزادی سرزمین فلسطین خواهیم بود.

سپاهی گفت: آزادی خواهان دنیا از هیچ چیز برای دفاع از شرافت مردم فلسطین دریغ نخواهند کرد و آن روز دیر نخواهد بود.

سپاهی فرماندارچابهار گفت: اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف شهرستان چابهار، از عموم مردم برای حضور پررنگ در راهپیمایی روز جهانی قدس و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی دعوت بعمل می آورم.

جواد سپاهی:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار

مکانهای برگزاری راهپیمایی : بعد از نمازهای دشمن شکن جمعه :مسجد امام حسین (ع) و مسجد جامعه اهل تسنن.