نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
مراسم گرامی داشت روز فردوسی و زبان پارسی با همکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چابهار وادارات ارشاد واسلامی و میراث فرهنگی و با حضورعلی شالفروش، معاون برنامه ریزی فرمانداری چابهار به همراه تعدادی از شاعران و نویسندگان چابهار برگزار گردید.