انتصابات دردسرساز مدیران عامل سازمان های مناطق آزاد

  انتصابات در واپسین روزهای دولت سیزدهم که  مغایر با قوانین جاری مناطق آزاد و بخشنامه12 خرداد محمد مخبر  می باشد، ورود سازمان بازرسی را بیش از همیشه محتمل می سازد.
آیا سازمان بازرسی به تخلفات مناطق آزاد در ایام رقابت های انتخاباتی ورود خواهد کرد؟ و احتمال هرگونه سوء استفاده برای کاندید موردحمایت شان از سوی مدیرعامل وکارکنانش را بررسی خواهند کرد؟
  انتصابات در واپسین روزهای دولت سیزدهم که  مغایر با قوانین جاری مناطق آزاد و بخشنامه12 خرداد محمد مخبر  ،  ورود سازمان بازرسی را بیش از همیشه محتمل می سازد.

 

  انتصابات سلیقه ایی ، فامیلی و حامیان کاندید بازنده در دور دوم رقابت های انتخابات ریاست جمهوری درشرایطی اتفاق افتاده است که جوانان تحصیل کرده جویای شغل و متقاضی اشتغال در مناطق آزاد بسیارند.

عباس عبدی فعال اصلاح طلب در روز های اخیر درتوئیتی آورده است: این که در این چند روز،به کشور مثل گوشت قربانی نگاه کنند،باید دیدکه در این سه سال چه بلایی سرکشور آوردند.

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب درمورخ 18 تیرماه با ارسال نامه‌ای به محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری،‌ خواستار عدم هرگونه عزل و نصب نیروی جدید در وزارتخانه ها و معاونت های ریاست جمهوری شده بود.
جناب آقای دکتر مخبر
معاون اول محترم رئیس‌جمهور و سرپرست مدیریت ریاست‌جمهوری
باسلام و آرزوی توفیق؛ شایسته است دستور و مراقبت فرمائید که تا استقرار دولت چهاردهم موارد ذیل عنایت شود:
۱. در هیچ یک از وزارتخانه ها و معاونت های ریاست‌جمهوری از جمله در شرکتهای تابعه یا وابسته به دستگاه های یادشده، جز انجام امور متعارف و پرداخت های جاری ، از عقد و یا عملیاتی کردن قراردادهای جدید و یا ایجاد هرگونه تعهد به هرشکل (از جمله صدور احکام اداری و تعهدآور) و همچنین عزل و نصب افراد و هر نوع استخدام یا به کارگیری نیروی جدید به هرشکل خودداری شود. در موارد اجتناب ناپذیر، انجام این امور با کسب مجوز کتبی از جنابعالی بلامانع خواهد بود.
۲.مصوبات هیأت وزیران سیزدهم که دارای بار و آثار مالی بوده و تا کنون ابلاغ نشده، پس از هماهنگی با اینجانب ابلاغ شود.