نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
جناب وزیر اقتصاد و دارایی جمهوری اسلامی ایران ؛ شما در جایگاه مهم اقتصادی جمهوری اسلامی دربرابر معیشت یکایک ملت ایران مسئول هستید . اگر شما وهمکارانتان در انتخاب دبیر شورایعالی مناطق آزاد و مدیران مناطق آزاد به معیارهای مکتبی و مدیریتی با پرهیز از بازی های مجاهدان شنبه و صرفا براساس سفارشات حضرت علی (ع) در نهج البلاغه توجه کنید، مناطق آزاد به بازوی قدرتمند اقتصاد نظام مبدل خواهند شد و از گزارش های ضغیف و نمایشهای سیاسی دور از شان جمهوری اسلامی در مناطق آزاد خبری نخواهد بود.
آقای وزیر ناکامی ها در مناطق آزاد ریشه در سوء مدیریت، مدیرانی دارد که در بهره گیری از مدیران ضعیف تر از خودشان گوی سبقت را از یکدیگر ربودند.حضرت علی(ع) به مالک اشتر علاوه بر برخی صفات نیکو به شجاعت و پاکی وصلاحیت خانوادگی در گزینش مسئولین وفرماندهان تاکید وتوصیه فرمودند: آنانکه گوهری نیک دارند واز خاندانی پارسا وصالحند واز سابقه ای نکوبرخوردارند را برگزین.
براساس قانون مدیران سازمان های مناطق آزاد به نمایندگی از طرف دولت، بالاترین مقام منطقه محسوب می شوند، چگونه ممکن است بالاترین مقام منطقه ازضعیف ترین مدیران باشد؟
آقای وزیر : چابهار همان بندر مهم اقیانوسی با مردمی خونگرم ومهربان می تواند مرکزصقل اقتصاد کشور باشد.چابهار بدون فنس بدون دیوار، اکنون به عنوان منطقه آزاد چابهار شایسته مدیریتی با تجربه و برخورادر از دانش روز و مرتبط در تراز ملی بعلاوه حسن سابقه،کفایت، آینده نگری، توانایی، قاطعیت وشجاعت، پاکی و صلاحیت خانوادگی است .