نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس و تعدادی از اعضای کمیسیون عمران همراه با مدیران شرکت آب منطقهای مازندران و غلامرضا شریعتی اندراتی نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه از پل سد گلورد بازدید کردند که علاوه بر آشنایی با اجزای این طرح مهم عمرانی، در جریان آخرین وضعیت روند اجرایی پروژه و اثرگذاری آن بر تامین آب کشاورزی و آشامیدنی منطقه قرار گرفتند.
عملیات اجرایی پل بزرگ سد گلورد که بزرگترین پل شمال کشور و دومین پل بزرگ زیر قوسی فلزی کشور به شمار میآید مورد بازدید رئیس و تعدادی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقهای مازندران با اشاره به بازدید نمایندگان مجلس از این طرح، گفت: پس از بازدید بخشهای مختلف پروژه، جلسهای با هدف تشریح جزئیات و ارائه گزارش عملکرد از مسائل اجرایی و مالی طرح با حضور رئیس کمیسیون عمران مجلس، تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی، مدیران دستگاههای اجرایی و نمایندگان وزارت نیرو در حوزه آب و برق برگزار شد و رضایی کوچی نیز قول همکاری و مساعدت حداکثری به ویژه در بخش تامین اعتبار برای تکمیل این طرح بزرگ را داد.
در این بازدید معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقهای مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر فقط نصب سازه و عرشه یک دهانه از پل باقی مانده که عملیات اجرایی آن نیز در حال انجام است و پس از آن سایر اقدامات تکمیلی مربوط به پل آغاز میشود.