نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد جعفر کبیری به سمت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.
در حکم عبدالناصر همتی وزیر اقتصاد خطاب به محمد جعفر کبیری آمده است: امید است با اتکال به خداوند و رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید و تمام مساعی خود را با همفکری و همدلی مجموعه همکاران آن سازمان به منظور انجام وظایف قانونی محوله به کار گیرید. عزت، توفیق و سربلندی جنابعالی را در انجام مأموریتهای محوله از خداوند متعال خواستارم.
انتصاب محمد جعفرکبیری با توجه به سوابق وی با تاکید بر رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم نشان داد، مناطق آزاد به مدیران در تراز ملی با تخصص اقتصادی سپرده خواهد شد و پیام آشکاری بود برای آندسته ای که به دنبال اشغال کرسی های مدیریت مناطق آزاد هستند.
یکم آذرماه ساعت 9 مراسم معارفه محمد کبیری با حضور همتی وزیر اقتصاد و مسرور دبیر شورای عالی مناطق آزاد برگزار در مرکز همایشهای بینالمللی کیش برگزار میشود.