نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
«محمدرضا عارف» صبح امروز دوشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۳ پیش از عزیمت به ریاض به منظور شرکت در نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب، تصریح کرد: این اجلاس به پیشنهاد ایران و با پیگیری عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان برگزار میشود و هدف از این اجلاس پایان جنگ و خونریزی در لبنان و فلسطین است.
معاون اول رئیسجمهور ابراز امیدواری کرد که با رایزنیهای لازم نتایج خوبی در این نشست حاصل شود.
وی گفت: امیدواریم که به دستاوردهای ارزشمندی در زمینه امدادرسانی به آوارگان و آسیبدیدگان حملات و جنایات رژیم صهیونیستی برسیم که در این صورت وارد گام سوم اقدامات خواهیم شد، هدف ایران و همه کشورهای اسلامی و عربی این است که به آتش بس پایدار در منطقه دست یابیم.
عارف افزود: در این اجلاس دیدگاههای خود درباره مساله فلسطین و لبنان و توقف جنگ در منطقه را ارایه خواهم کرد.
به گزارش ایرنا، دومین نشست اضطراری سازمان همکاریهای اسلامی و اتحادیه عرب امروز دوشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۳ با حضور ایران و نمایندگان بیش از ۵۰ کشور عربی و اسلامی در ریاض برگزار میشود.
عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در این سفر معاون اول رئیسجمهور را همراهی میکند.