ایرانشهر در غباری از بی لیاقتی و ناکارآمدی

ایرانشهر با مردم فهیم و فرهنگی اش شایسته بهترین هاست اما شما همان حداقل ها را هم از مردم دریغ کردید.این مردم قدر دان ایرانشهر خدمات نطام هستند اما مجریان شهرستان شیرینی این همه خدمات را با سوءمدیریت به کام مردم تلخ کرده است.

ایرانشهر در غباری از بی لیاقتی و ناکارآمدی و عدم نظارت و رسیدگی در بخشهای مختلف زندگی مردم را فلج کرده است. تا کنون تا این حد بی تفاوتی مسئولین دیده نشده است.

کمبود بنزین و تعطیلی پمپ بنزین ها و صف های چند ده کیلومتری در یک و دو پمپ بنزین و در عوض خیابان های مملو از بنزین آزاد!؟
نانوایی های شلوغ و البته نان بی کیفیت ، ترافیک لاینحل و گره در گره بدون کوچکترین حضور ماموران راهنمایی و رانندگی و پلیس در تمام چهار راه های ایرانشهر خصوصا در هنگام تعطیلی مدارس و شهر و پیاده رو های پر از زباله، خیابان ها با آسفالت های آنچنانی و پر از دست انداز، گرانی و عدم نظارت بر قیمتها در تمام سطوح و عدم پاسخگویی وفقدان  خدمات پزشکی و بهداشتی در درمانگاه ها و مراکز درمانی، همه وهمه اینها موجی از بی نظمی را رقم زده که زندگی مردم را در تمام ابعاد و سطح مختل کرده است. وهمچنان در انتظار توسعه و امنیت پایدار هستیم.
وقتی که مسئولین شهر جناب آقای فرماندار، نیروهای امنیتی، نماینده انقلابی در خواب گران به سر می برند هر شهروند ایرانشهری صبحی را همراه با موجی از خشم، عصبانیت آغاز می کند و این موج تا پایان روز ادامه دارد. آیا واقعا با مردم عصبانی که باعث و بانی آن دقیقا شما مسئولین هستید باید انتظار داشت که شهری امن و ساکت داشته باشیم ؟؟!!
وقتی که مسافت صد متری در ترافیک ویرانگر ۴۵دقیقه طول می کشد و فقط یک جوان معلول سندروم داون در حال راهنمایی مردم است و از پلیس هیچ خبری نیست انتظار دارید که مردم از مسئولین ، خدماتشان راضی و خشنود باشند؟
آیا وقتی از پنج و شش پمپ بنزین ایرانشهر و اطراف آن فقط دو پمپ بنزین آنهم فقط معدودی از نازل ها فعال هستند و صف پمپ بنزین چند کیلومتر است باید مردم خوشحال باشند؟؟!
شما بزرگواران با بی لیاقتی خود بدیهی ترین، اولیه ترین امکانات را از مردم بیچاره ایرانشهر سلب کرده اید .
از خدا بترسید… ایرانشهر با مردم فهیم و فرهنگی اش شایسته بهترین هاست، اما شما همان حداقل ها را هم از مردم دریغ کردید. مردم فهیم ایرانشهر قدردان خدمات نطام مقدس جمهوری اسلامی هستند اما مجریان شهرستان شیرینی خدمات نظام را با سوءمدیریت شان  به کام مردم تلخ کرده اند.

نویسنده : نصیر احمد ملازهی