موضع شفاف و قاطع بجارزهی نماینده مجلس چابهار

موضع قاطع محمد انور بجارزهی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با پیگیری مطالبات هواداران ریاست جمهوری در ایام رقابت های انتخاباتی، حوزه انتخابیه اش در چابهار، نمایش روشنی از شعار وفاق ملی رئیس جمهور دکتر مسعود پزشکیان می باشد.

با گذشت ماهها از پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری، آن عده ای که در جریان موج پایداری شنا می کردند و بازیگر کلیپ های ستاد انتخاباتی این جریان بودند و روز جمعه و تا آخرین ساعت در زیر علم کاندید پایداری بودند، روز شنبه تبدیل به مجاهدین شنبه شدند و با دست آویز قراردادن شعار وفاق ملی، علیرغم ناکار آمدی همچنان مدعی مناصب اجرایی هستند.

در همین راستا محمد انور بجارزهی با پیگیری مطالبات هواداران ریاست جمهوری در ایام رقابت های انتخاباتی، حوزه انتخابیه اش در چابهار با اعلام موضع شفاف درقبال مدیریت ضعیف سازمان منطقه آزاد چابهار از تلاش‌های مستمر برای توسعه پایدار تنها منطقه اقیانوسی ایران خبردادند.

گفتگوی اواخر آبان ماه محمد انور بجارزهی، نماینده مجلس شورای اسلامی با رسانه  تخصصی حوزه مناطق آزاد«تجارت جهانی» نشان دهنده دغدغه این نماینده دلسوز و مردمی و درک درست او از اهمیت منطقه با آگاهی از ظرفیت‌های ویژه اقتصادی، ترانزیتی و فرهنگی منطقه آزاد چابهار می باشد.

وی در پاسخ  به پرسش خبرنگار تجارت جهانی مبنی بر اینکه ؛  چرا فکری به حال منطقه آزاد چابهار با ضعف‌های شدید مدیریتی نمی‌شود؟کجای دنیا یک نفر با مدرک تحصیلی لیسانس فیزیوتراپی و داشتن کلینیک فعال فیزیوتراپی بعنوان مسئول یک سازمان تجاری صنعتی لجستیکی، منصوب می‌شود؟ 

اظهار نمودند : «در تلاش هستیم که اتفاقات خوبی برای چابهار بیفتد»

بجارزهی نماینده مجلس در این گفتگو با ارسال پیامی از مدیرعامل منطقه آزاد چابهار خواستند برود و دست از سر منطقه آزاد بردارد!