عراقچی عازم عربستان شد

وزیر امور خارجه ایران به منظور شرکت در نشست وزرای امور خارجه سازمان کشور‌های اسلامی عازم مقر این نهاد در جده عربستان شد.

خبرگزاری میزانسید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان برای شرکت در نشست وزرای امور خارجه سازمان همکاری‌های اسلامی عازم جده شد، این نشست به پیشنهاد ایران و با موضوع غزه عصر فردا در مقر سازمان همکاری‌های اسلامی (OIC) منعقد خواهد شد.