پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار به مناسبت روز قدس

پیام محمد سعید اربابی؛مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار به مناسبت روز قدس

سبیل نیوز: پیام محمد سعید اربابی؛مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار به مناسبت روز قدس

 

 

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

حضورپرشورمردم درراهپیمایی روز قدس،یک وظیفه‌ی شرعی وملی است .

                       مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
روز جهانی قدس یادگار ماندگار خمینی کبیر(ره) و راهپیمایی باشکوه آن به‌عنوان نماد وحدت امت اسلامی در حمایت از آرمان‌های مقدس مردم مظلوم فلسطین در سراسر جهان است.
ما در منطقه آزاد چابهار بر خود فرض می‌دانیم که در این حرکت جهانی، سهمی در دفاع از حقانیت قدس شریف
و مقاومت در برابر ظلم و اشغالگری رژیم صهیونیستی کودک‌کش داشته باشیم. از این رو، از همه‌ هموطنان
عزیز بویژه مردم غیور و انقلابی چابهار، فعالان اقتصادی و همکاران گرامی در منطقه آزاد چابهار دعوت می‌کنیم
تا با حضور پرشور و باشکوه خود در این راهپیمایی، صدای رسای ملت قهرمان ایران در حمایت از قدس شریف
و مردم مظلوم فلسطین باشند.
به امید آزادی قدس شریف
محمد سعید اربابی
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل
سازمان منطقه آزاد چابهار