نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار عید فطر و روز جمهوری اسلامی را تبریک گفتند

عید سعید فطر و یوم‌الله دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را با صدور پیامی مشترک تبریک گفتند.
در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و منصور بیجار آمده است: ماه مبارک رمضان و ضیافت پر از نور الهـی
در میعادگاه فطر فرجام یافت تا مومنان و روزه داران پس از یک ‌ماه توفیق تزکیه و تقوا، فطر را با دعای
اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکبْرِیاءِ وَالْعَظَمَهِ، قنوت کنند و عاقبت تطهیر در چشمه رمضان را به جشن بنشینند.

 

در ادامه این پیام آمده است: امسال عید سعید فطر با روز جمهوری اسلامی ایران

مقارن و نزدیک شده است، مردم در چنین روزی، حکومت متکی به مبانی اسلامی

یعنی جمهوری اسلامی را برگزیدند تا کشور را از بند مادی‌گرایی، استبداد و شیطان بزرگِ

استکبار بِرَهانند همان گونه که عید سعید فطر تبلور رهایی از بندهای شیطانی و اتصال

به درگاه ربوبی است.

 

امید است همه اقشار جامعه با توشه معنوی ارزشمندی که از ماه مبارک رمضان به

ویژه لیالی قدر برگرفته‌اند و با سرلوحه قرار دادن پیام دوازدهم فروردین یعنی ضرورت

به میدان آمدن مردم، در سالی که توسط مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به عنوان

سرمایه‌گذاری برای تولید نامگذاری شده است با اهتمام، همدلی و وفاق، زمینه تحقق

این امر را با جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی برای رونق تولید، ایجاد اشتغال و پیشرفت

پایدار در این خطه از میهن اسلامی بیش از پیش فراهم سازند.

 

اینجانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات امت مسلمان به ویژه مردم شریف و

نجیب سیستان و بلوچستان در ماه مبارک رمضان، تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن و

هم‌چنین عید سعید فطر با یوم الله دوازده فروردین را به فال نیک گرفته و امیدواریم

روزهای آتی سرآغازی برای اتحاد و همبستگی بیش‌تر میان همه اقشار جامعه باشد.