نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش خبرنگار ما، پس از گذشت شش سال از بلاتکلیفی در انتقال سند اراضی منطقه ریمدان، روز گذشته- گامی بزرگ در مسیر توسعه این منطقه برداشته شد.
محمد سعید اربابی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد که سند ۵۰۰۰ هکتار از اراضی ریمدان به نام سازمان منطقه آزاد چابهار صادر شد. این اقدام زمینهساز آغاز عملی توسعه محدوده ریمدان خواهد بود.
اربابی در این پیام از تلاشهای هماهنگ مسئولان بلندپایه کشور تقدیر کرد؛ از جمله معاون اول قوه قضاییه، دبیر شورایعالی مناطق آزاد، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، استاندار سیستان و بلوچستان، رئیس کل دادگستری استان و بهویژه مدیرکل و مدیران ثبت اسناد استان.
ریمدان که بهعنوان یکی از نقاط کلیدی در مرز ایران و پاکستان شناخته میشود، با توسعه زیرساختی و صدور این سند مالکیتی، میتواند نقش پررنگتری در تجارت فرامرزی و توسعه اقتصادی منطقه ایفا کند.