نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، محمدسعید اربابی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، با صدور پیامی، از تلاشهای صادقانه خبرنگاران برای ثبت واقعیتها و آگاهیبخشی به جامعه قدردانی کرد.
در بخشی از این پیام آمده است: «ماندگاری لحظات تاریخی مرهون تلاشهای خبرنگاران است. خبرنگاران با قلم، دوربین و دلسوزی خود، رویدادها را برای افکار عمومی ثبت میکنند و بدون حضور آنها، بسیاری از تلاشهای جامعه ناپیدا و فراموش میشود.» ـ مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی)
اربابی با اشاره به اهمیت نقش خبرنگاران در عصر ارتباطات افزود: «روز خبرنگار، فرصتی برای پاسداشت و تکریم خبرنگارانی است که بهعنوان چشم بیدار جامعه و زبان گویای مردم، در خط مقدم اطلاعرسانی و آگاهیبخشی قرار دارند.»
وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه، بهویژه شهید محمود صارمی، این روز را به همه خبرنگاران و فعالان رسانهای، بهویژه اصحاب رسانه استان سیستان و بلوچستان و منطقه آزاد چابهار تبریک گفت و برای آنان از درگاه خداوند متعال، سعادت، بهروزی و توفیق مسئلت کرد.
محمدسعید اربابی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل