نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
«سینتیا» مهندس صهیونیستی به همراه با همسر و فرزندانش اسرائیل را ترک کرده و به طور دائم در آتن ساکن شده است.
این مهندس صهیونیستی میگوید: «من این تصمیم را در درجه اول برای فرزندانم گرفتم. آنها سزاوار داشتن دوران کودکی مانند سایر کودکان جهان هستند. نمیخواهم نگران جنگ باشند، نگران داشتن پناهگاه یا اینکه آیا بمباران خواهیم شد و صدای آژیرها را خواهیم شنید یا نه.»
ایزار بری، روزنامهنگار پیشین میگوید دموکراسی در اسرائیل از بین رفته و دولت جنگطلب بنیامین نتانیاهو او را مجبور به ترک جلیل کرده است. او میگوید: «در همه تظاهرات سه سال اخیر شرکت کردم. اما نتیجهای نداشت. هیچچیز نمیتواند روندهای فاشیستی فعلی را متوقف کند. امیدوارم در نهایت، این درگیری به پایان برسد و توافقهایی حاصل شود.»
در داخل سرزمین های اشغالی ، شرکتهای حملونقل قراردادهای زیادی دریافت کردهاند. مدیرعامل یک شرکت حملونقل در بندر اشدود میگوید: